10. 1. 2015

Jak vypadá můj pracovní kufr

Ahoj,
myslela jsem, že by vás mohlo zajímat co mám ve svém kufru do práce a přesně o tom dnes bude můj článek. Dřív než začnu psát k tématu bych vám chtěla říct dvě novinky.
První je, že si můžu odškrtnout z wishlistu konečně nový kufr ZUCA, který přišel v pravý čas. Už jsem ho fakt moc potřebovala.
Druhá novinka je o tom, že vás čeká spousta nových projektů se mnou a s mou "kolegyní", úžasnou vizážistkou, Žanetkou Gi (Její stránka tady). Žanet pracuje jako make-up artistka pro firmu Inglot a určitě doporučuji se mrknout na její stránky nebo na facebookovou fanpage (What Gi Loves).
Už se hrozně těším! :)

A konečně k tématu.

To je on.



Kufr obsahoval 4x velké pouzdro a 1x menší pouzdro. Obě pouzdra jsou průhledná, což je uplně super hlavně kvůli tomu, že hned vidím obsah.


V první taštičce mám věci na odlíčení pleti a následnou péči. (Odličovací tampónky, vatové tyčinky, ubrousky, vlhčené ubrousky a hydratační krémy)


Další taštička obsahuje produkty na pleť jako jsou make-upy, korektory, pudry, bronzery, rozjasňovače a tvářenky. Můžete vidět kosmetiku od značek Paris Berlin, Inglot, Sephora, MUD, Zoeva atd.


V kufru v žádném případě nesmí chybět produkty na oči a obočí. Nejradši mám právě tyhle od MAC, Inglot, Urban Decay, MUD, Max Factor a i stíny od Catrice dokáží udělat super službu!


V předposlední přihrádce mám produkty na rty. Rtěnky, balzámy, vazelína, lesky a konturky. Bohužel tam mám vyfocenou ani né polovinu věcí, protože jsem u přítele a né doma.


Poslední taštička obsahuje některé štětce z mé sbírky, beauty sponge a brush cleanser. :)

To je vlastně celá část článku o obsahu mého kufru. Dneska to bylo spíš o fotkách než o textu, ale určitě vám můžu slíbit, že o všech produktech bude článek.


Dneska jsem si koupila v Claire's třpytky, které jsou fantastické. Jediné co mi vadí je, že se nedají oddělit. Spodek kalíšku je vždy uzávěr toho pod ním. Musela jsem si objednat jiné kalíšky do kterých si třpytky přesypu. :)


To už je pro dnešek všechno, doufám, že se vám můj článek líbil!
Máte zkušenost s některým z produktů v článku??

11 komentářů:

  1. Kufr vypadá moc dobře ;) Musím říct, že by se mi líbilo toho mít tolik, ale pro sebe to člověk nevyužije ;) Je super, že máš práci spojenou s kosmetikou ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek! Moc se mi líbí ty třpytky,mají krásné barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásny článok! som rada že sa blogovaniu venuje aj nejaká make-up artistka, pretože články od 12- ročných dievčat veľkú pointu nemajú ^_^ ja sa o kozmetiku veľmi nezaujímam, nelíčim sa, ale veľmi sa mi páči nosiť rúž. znie to asi divne, ale milujem rúže a rôzne lesky. síce ich často nepoužívam. riasy mám celkom dlhé, takže ani špirálu, potom to vyzerá akoby som ich mala umelé a to sa mi nepáči... ale to som odbehla od témy. ^_^

    http://creyativite.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé :)) Já mám štětců celkově .. 4?:D Musím s tím něco udělat. A s přesypáváním třpytek hodně štěstí, není to nejjednodušší :D Ale vypadají krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky už jsem si představovala jak budu přesypávat třpytky :D to bude něco.

      Vymazat
  5. Krásný článek a fotky, je vidět, že Tě líčení opravdu baví, držím palce, ať se Ti daří :))

    OdpovědětVymazat
  6. nice post ! :>

    www.madamedaria.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Takový kufr je splnění dívčích přání :D

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný kufřík a moc se mi líbí ty třpytky :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj.) parádní vybavení. Na kolik Tě práce vizážistky vlastně vyšla ? A vrátí se to ? Hrozně ráda bych věděla, v jakých částkách se pohybuje plat .. abych věděla, za jak dlouho se mi to všechno vrátí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, všechno záleží na tom jak jsi dobrá vizážistka a jak se uchytíš, samozřejmě je to hodně i o kontaktech. Nevím na kolik mě to přesně vyšlo, spoustu výbavy už jsem měla předtím. Plat záleží na tom jestli nastoupíš pod firmu nebo budeš dělat na sebe. Jsou zakázky hodně dobře placené, ale i za pár korun.

      Vymazat

Děkuji za komentář <3