1. 1. 2015

Review: Make Up For Ever - Aqua Brow

Dneska vám chci představit svého pomocníka při úpravě obočí. Je to barevný gel od MUFE (*Make Up For Ever), který můžete sehnat v Sephoře cca za 700,-. V dnešní době se ještě spousta lidí obočí moc nevěnuje a nechává ho prostě tak jak ho má, ale né každý má krásné husté obočí. Přijde mi to docela škoda, protože obočí dává výraz celému obličeji a tak by mělo být i upraveno.
Já sama i když jdu jen někam na skok, tak si vždycky jako první upravím obočí a pak dám třeba ještě řasenku nebo rtěnku..
Dřív jsem požívala tužky na obočí, které mi ale moc nevyhovovaly a tak jsem přešla na stíny. Stín Espresso od MACu je sice super, ale já mám už několik let v jednom obočí jizvu a přes to mi stín nechytá a hlavně kvůli tomu jsem si pořídila hrozně vychvalovaný gel/barvu od MUFE.
Tak co na něj říkám?


Gel mám v odstínu 25, který je z těch tmavších, ale nejtmavší není.
Byl docela problém v Sephoře ten odstín vybrat, protože mám vlasy hodně tmavě hnědé a obočí černé, ale pokud bych si vzala nejtmavší odstín gelu vypadala bych asi jako...no prostě moc tmavě. :)
Původně jsem si chtěla vzít s sebou štěteček a vyzkoušet si trošku z testeru do obočí, protože koupit si barvu co vám nesedí a dát za to 700,- není uplně ok, ale na štěteček jsem zapomněla.
Když jsem chtěla pomoct od slečny prodavačky tak koukala jak když spadla z višně a vůbec netušila, takže jsem si tu barvu jednoduše "plácla" pod obočí a zjistila jestli sedí.

Můj názor na Aqua Brow je WOW!
Musím říct, že se s ním pracuje velmi jednoduše a to tak, že si z tubičky, kterou asi nemáte šanci vypotřebovat, vymáčknete trošku barvy a štětečkem s ní vyplníte obočí. Vypadá to přirozeně a díky tomu, že je gel voděodolný (Ano! Další plus) po zaschnutí s tím nehnete. Takže nehrozí jako třeba se stíny, že si opřete hlavu o ruku a obočí máte najednou až někde u brady. :)
Nevím co k tomuhle produktu víc dodat, výdrž je prostě na jedničku a myslím, že z 6ti odstínů si vybere každý.

Takže si to můžeme shrnout..

+ Snadno se s ním pracuje
+,Obsah 7ml je vážně dost a budete to vypotřebovávat dlouho
+ Je voděodolný
+ Otěru odolný
+ Vypadá přirozeně
+ Dobrý výběr odstínů
+ Dostupnost v ČR

- Vyšší cena (700,-)



Celkově na úpravu obočí používám Aqua Brow od MUFE, Zoeva 317 štětec na oční linky a pinzetu a to mi stačí. Obočí si dokreslím, vytrhám přebytečné chloupky a korektorem doladím nějaké přesahy. Pak už jenom pod obočí nanesu rozjasňovač a je hotovo!

Tady je vidět moje dokreslené obočí, fotka je focená přední kamerou na iPhone, takže kvalita nic moc, ale vidět to tam je. :)
Tohle je asi celý článek a už pro vás mám nachystané další dva. Jeden bude o vaření a jeden se týká Make-up Institute Prague a toho jak jsem absolvovala kurz Master Pro A-Z + ukázky z mého portfolia. :)
Mějte se krásně,
Š.

2 komentáře:

  1. O tomto produkte som už počula a musím povedať že iba v dobrom :) A ako vidím aj u teba, naozaj sa ho oplatí kúpiť ... Možno po ňom hodím očko ;) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekne upravené obočie. Obočie je pri líčení naozaj základ :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář <3