22. 9. 2015

AUTUMN MAKE-UP

Protože už začíná podzim, tak jsem vám chtěla ukázat moje oblíbené líčení právě na tohle roční období. ☺


Make-up je v neutrálních přírodních tónech. Na oči jsem používala Naked 2 paletku od Urban Decay.
Konkrétně na celé oko jsem nanesla stín Foxy na sjednocení. Pak na pohyblivé víčko přišel stín Bootycall a záhyb oka jsem vystínovala stínem Tease a Snakebite.
Snakebite jsem nakonec dala i na spodní část oka.
Jako řasenku jsem si vybrala Miss Manga od L'Oreál, která mi zatím docela vyhovuje a určitě o ní chci napsat samostatně.
V poslední době už si nedělám tak výrazný obočí, zaprvé protože mě to nebaví a za druhé, protože mi obočí docela dorostlo. Proto jsem na lehčí dokreslení použila tužku od Catrice.





























Pleť jsem sjednotila pomocí make-upu  YSM od Inglotu a super korektoru od L'Oreálu. Pak už jen trochu bronzeru na tváře a honem na rty.
Tam jsem použila mojí, v týhle době, asi uplně nejoblíbenější konturku Spicy od MACu společně s úžasnou rtěnkou Persistence (taky MAC). Rty jsem se snažila trochu přiblížit rtům Kylie Jenner.






Doufám, že se vám líčení líbí. Jak se rády líčíte na podzim vy?

12 komentářů:

  1. Krásný look, já podzim miluji..ty jeho barvy jsou úžasné! S UD to muselo jít samo :) perfektní paletka.

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, samo to šlo :) Taky miluju podzim, ideální na temný líčení.

      Vymazat
  2. Moc Ti to sluší! :-) Nevím proč, ale moc se mi líbí kombinace tvoje vlasy a ty rty :D:) je to takové podzimní ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to :-) já už chci delší dobu vyzkoušet něco od Inglotu, mají krásné věci :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a produkty od Inglotu jsou kvalitní. Jsem s nima moc spokojená :)

      Vymazat
  4. Jůů, ten je super, opravdu ti moc sluší a ty nové vlasy také, jsi kočka! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi kočka Šárko :) Tahle rtěnka Ti moc sluší

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné líčení, moc Ti to sluší :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné líčení, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář <3