8. 9. 2015

SUMMER

Dlouho jsem zase nepřidávala žádný článek. Teď od září mám víc času, přestože furt někde lítám.
Rozhodla jsem se vás teda potěšit článkem co je u mě novýho a chci trošku zrekapitulovat svoje pracovní "prázdniny".


V podstatě celý léto jsem strávila na koupališti ve Zdicích, kde jsem byla s kamarády na brigádě. Jela jsem tam s tím, že to budou prázdniny na nic, vzhledem k tomu, že bych nebyla vůbec v Praze. Nakonec to bylo skvělý. Byla jsme super parta a i přes všechny návaly lidí jsme si to myslím docela užili.
Taky jsem hodně nakupovala. Chtěla jsem si obnovit celý šatník a myslím, že se mi to povedlo.
O tom co jsem si pořídila chci udělat samostatný článek, ale něco málo vám ukážu už teď.

Konečně jsem si pořídila maxi sukni, kterou jsem tak dlouho chtěla. Společně s croptopem to vypadá skvěle. Obojí jsem sehnala asi týden zpět ve výprodeji v Tally Weijl.





V H&M byly taky často výprodeje a hodně jsem se tam zaměřila na spodní prádlo. Pořídila jsem si tam cca 4 podprsenky. Zatím vám ukážu jen tyhle dvě. Obě jsou super!
Růžovou kratší sukni do A s vzorem lístku jsem koupila v Bershce



Pozadu jsem nebyla ani s nákupem bot. :D
Boty miluju a doma mám už tolik párů, že je skoro nemám kam dávat. Některé boty už jste mohli vidět v minulých článcích.
Na fotce jsou moje nejoblíbenější tenisky, které vlastním. Miluju hlavně bílé AF1 a Adidas Superstar! Sneakers maniac.



Další novinkou u mě bylo rozhodnutí, že chci mít konečně pořádně upravené vlasy. Ombré jsem si vždycky barvila sama a proto to tak taky vypadalo. Zepředu to bylo fajn, ale vzadu jsem si vlasy nedokázala sama pořádně nabarvit a proto byly místy flekaté. Řekla jsem si teda, že bych chtěla navštívit nějaké pořádné kadeřnictví. V úvahu přišly dva salóny a to - Salón Petry Měchurové a Libor Šula The Salon. Vzhledem k tomu, že skoro celá rodina se chodí stříhat k L.Šulovi a byli vždycky moc spokojení, rozhodla jsem se jít tam.
Musím říct, že jsem byla nadšená od první chvíle kdy jsem tam vstoupila. Nádherný interiér salónu, moc milí lidé a šikovní kadeřníci. No a moje nadšení trvá.

S kadeřnicí Janou, která byla moc milá a ochotná se mnou celý účes probrat, jsme se domluvily na pořádném dodělání ombré a zesvětlení vlasů od hlavy. Také mi vlasy mírně prostříhala.
Na fotce je výsledek i s následnou finální úpravou do větších vln.

Tady můžete vlasy vidět i narovnané. Úplně jsem si zamilovala tenhle klobouk ve stylu American Horror Story - Coven. 


Hrozně jsem si v poslední době zamilovala setry Jenner. Konkrétně teda Kylie, kterou stalkuju snad úplně všude. :D
A kdo zná Kylie, tak ví, že jí vystihují nádherné plné rty. Proto jsem se trochu inspirovala odstínem rtěnky a konturky a zašla navštívit můj asi nejoblíbenější 'beauty store' - M.A.C. <3
Co říkáte na Kylie vy?
Líbí se mi upravené nehty, ale když nemám gelové, tak se o ně nestíhám pořádně starat. Navíc kvalita mých nehtů není nic extra. :D
Nehty se staly mým oblíbeným modním doplňkem společně s prstýnky různých velikostí. O prázdninách jsem hodně střídala bílou, nude a průhlednou. Teď s příchodem podzimu jsem se rozhodla pro tmavší burgundy barvu, která taky vypadá moc pěkně.
Btw. Tenhle úžasnej tatratea jsem dostala od kamaráda, který mi ho přivezl ze Slovenska. Myslim, že flašku od něj nikdy nevyhodím!


Jako poslední tu mám ukázku svého "jídelníčku", nebo spíš dobroty co jsem si z nějakého důvodu vyfotila.
Ačkoli moc sladké nejím (jediný co fakt miluju jsou kakaový bebéčka s menším obsahem cukru) strašně jsem si zamilovala karamelový pohár ze Světozoru. Ten bych mohla jít asi každý den.
Přes léto jsem navíc začala cvičit a hodně jsem si navykla pít čistou vodu, za což jsem ráda.



Doufám, že jsem vás článkem potěšila a určitě teď čekejte více příspěvků.
Š.

20 komentářů:

  1. Wau, páni, ten první outfit je božský!! :))) Moc ti to sluší, jsi teď celkově úplně jiná (myšleno moc v dobrém)! :)) Ty vlasy ti děsně seknou! Můžu se zeptat, na kolik to tam v salonu u L.Šuli vyjde? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!:) To jsem ráda, konečně se cítím dobře. V salonu mě vlasy vyšly na 2500,- za barvení, ale i střih. Je to sice dražší, ale byla jsem nadšená a už bych asi nešla jinam. :)

      Vymazat
    2. Není zač!! :) No, to chápu, za tu kvalitu si určitě vyplatí si připlatit, protože si můžeš být naprosto jistá, že s prominutím nasraná od nich neodejdeš ;)

      Vymazat
  2. Ty podprsenky jsou fakt nádherné:) Na nákup prádla se zaměřuju vždycky v létě - v H&M mají každoroční mega výprodeje a pořidím si tam ty nejlepší kousky:) I letos jsem si minimálně jednu podprsenku koupila :) Prádla není nikdy dost:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy jsem si prave těch výprodeju nevsimla až teď a měli tam super kousky! :) souhlasím.

      Vymazat
  3. sukňa je krásna :) vlasy máš super a v tom klobúku vyzeráš skvele!

    OdpovědětVymazat
  4. Tá sukňa vyzerá úplne úžasne ♥ A tiež máš krásne vlasy!
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ta tvá krajková halenka, je velmi pěkná.

    OdpovědětVymazat
  6. mas uplne uzasne ale uzasne vlasy! Fakt krasna dlzka, farba proste wow! Cely post sa mi velmi pacil :)

    Pozyvam na GA o serum na rast rias, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. krásný podprsenky, hlavně ta růžová :) a rtěka je dokonalá, mám od Macu podobnou Viva Glam VI :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý, skvělý nákup! Nejvíc se mi líbí podprsenka, protože tenhle balcony tip mám nejradši, protože dělá krásný dekolt :). A ten top na první fotce je TOP :). Nechápu, proč jsem na Tvůj blog nenarazila dřív, odebírám a těším se na další článek :)
    chicadriana.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo, nádherný!
    Nejvíc se mi líbí ta dlouhá sukně! :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne fotky! tie podprsenky z H&M sú proste dokonalé a máš fakt super postavu :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  11. Tobě to ale sluší :) Těším se na článek s novýma kouskama do šatníku

    OdpovědětVymazat
  12. Wow, s těmi boty ses ale rozjela :D Vlasy jsou krásné, jak zaznělo již několikrát, opravdu moc ti to sluší :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
  13. Boty a klobouk nejlepší!! Jsi krásná a jsem tvým novým čtenářem :)) jen tak dál!

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ty podprsenky jsou naprosto dokonaléé! Zavidím ti ty vlasy! Já si svoje pěstuji již 3 roky a z mikada mi vyrostly do delky pod zadek.. silene rychle rostou, ted je mi lito je šmiknout:( ale jednou na ne dojde :D

    PŘIDEJTE SE DO MOJÍ GIVEAWAY!!! http://eli-rou.blogspot.cz/2015/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  15. Krásna suknička a s tým topom vyzerá nádherne! Mne sa dlhé sukne veľmi páčia a sama som si už dve kúpila, ale nie som na ne zvyknutá a preto ich nosím veľmi málo... tak to musím napraviť :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář <3