20. 9. 2015

REVIEW: 3 STEPS CLINIQUE, Advanced Night Repair - Estée Lauder

Ahoj, 
na dnešek jsem přichystala takovou menší recenzi na 3 kroky od Clinique, které jsem dostala na vyzkoušení a k tomu ještě sérum od Estée Lauder - Advanced night repair.



Nejdřív začnu tím co mě tolik nenadchlo. 

 3 KROKY OD CLINIQUE
Všechny produkty značky Clinique jsou neparfémované a hypoalergenní.
• čištění, exfoliace, hydratace 

V prvním kroku - "čištění" je čistící mýdlo, které by mělo pleť zanechat vláčnou a perfektně dočištěnou. Nevím jestli je to tím, že jsem dostala mýdlo pro sonické čištění, špatným používáním nebo mi produkt prostě nesedí, ale po smytí mýdla z obličeje, mi pleť neskutečně pne.
Není to vůbec příjemný pocit, proto produkt už nepoužívám a leží mi ve skříni, minimálně do tý doby, než si pořídím sonický kartáček a zkusím to tím. :D

Druhý krok, který je "exfoliace" se snaží o odstranění odumřelých buněk a přebytečného mazu.
Tenhle produkt mi docela vyhovoval. Vždy po odlíčení, si trochu nanesu na odličovací tampónek a přejedu po obličeji, vždy jen jednou! Vzhledem ke koncentraci exfoliační vody. (už podle vůně je tam spousta alkoholu)
Pleť je potom krásně svěží a připravená na poslední krok.

Posledním krokem je konečně "hydratace"! 
Musím říct, že to je pro mě asi ten bod zlomu kde moje jakžtakž radost končí. Krém je sice na pleti moc příjemný a krásně voní, ale bohužel se mi po něm kazí pleť.
Asi týden po každodenním používání se mi začala dělat taková jakoby krupička na čele a okolo nosu.
Nejdřív jsem si říkala, že to může být třeba počasím nebo tak. Když vyrážka nemizela, ale akné se začalo dělat víc přestala jsem krém používat a pleť se uklidila.
Teď nedávno jsem si řekla, že to mohla být náhoda a že krém vyzkouším znovu a bohužel. :(
Prostě mi asi nesedne.

Na závěr bych řekla, že jediné co mi vyhovuje a používám ji, je exfoliační voda. Samozřejmě, ale produkty mohou někomu jinému úplně vyhovovat.


ADVANCED NIGHT REPAIR - ESTÉE LAUDER

Oficiální popis:
Intenzivní sérum během noci bojuje proti všem známkám stárnutí a podporuje vlastní obnovu pleti.
Aktivní látky:
ChronoluxCB™ Technology - optimalizuje noční obnovu pleti, kyselina hyaluronová - intenzivně hydratuje pleť.

Účinky:
• viditelně redukuje všechny známky stárnutí,
• vyhlazuje jemné linky a vrásky,
• rozjasňuje a tonizuje pleť,

• hydratuje a posiluje pleť,

• chrání pleť během dne - neutralizuje až 90 % volných radikálů.



Ze séra Advanced Night Repair jsem úplně nadšená!
Ani se nedivím, že je to jejich bestseller.
Používám ho každý večer před spaním na vyčištěnou pleť a poté buď nanesu ještě hydratační krém anebo nechám jen sérum. 
Když opomenu jak hrozně krásně voní (:D po ovoci), tak je i na pleť hrozně příjemný.
Navíc vždycky, když se mi udělá nějaký pupínek, stačí dát sérum a do rána je pryč. 
Sice je to větší investice, ale výhodou je, že stačí dát na obličej jenom kapku z dávkovače.
Cena séra se pohybuje myslím něco okolo 1500,-, ale můžu vřele doporučit! :)

Celkové hodnocení: Produkty od Clinique mi bohužel všechny nevyhovovaly což mě mrzí, vzhledem k mým sympatiím k téhle značce. Rozhodně ale na značku nezanevřu a budu zkoušet další a další produkty.☺
Estée Lauder mě naopak moc překvapil a jsem ze séra nadšená. Rozhodně si produkt pořídím znovu.


Zkoušeli jste nějaké produkty od těchto značek? Jak vám vyhovovaly?
Š. ♥







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář <3