13. 10. 2015

HALLOWEEN MAKE-UP

Dneska tu pro vás mám takovou menší inspiraci na halloweenské líčení, kterých nakonec asi bude víc, protože mě to hrozně baví. :D
Rozhodla jsem se, že vyzkouším práci s tekutým latexem a umělou krví a dopadlo to tak, jako na fotkách níž.
Výsledek se mi docela líbí, zkoušela jsem to podruhý v životě. ☺


Nejdřív jsem latex nanesla na místa, kde jsem později chtěla mít jizvy a rány. Nechala jsem ho asi 5 minut zaschnout a pak jehlou trochu roztrhala, aby se vprostřed vytvořila díra.
Do té jsem pak začala nanášet černý stín a různě si hrát s barvami. Převážně jsem používala černou, červenou, fialovou a žlutou. Nepracovala jsem jenom se stíny, ale i s rtěnkami, umělou krví nebo s gelovýma linkama.


Vytvoření dvou ran mi nestačilo, tak jsem pokračovala jizvou nad obočím a bradou. :D


Tohle už jsou konečné výsledky.



Líbí se vám takovéhle líčení na Halloween? Zkoušeli jste někdy něco podobnýho? ☺

10 komentářů:

  1. Ouu, tak to je perfektní :D nikdy jsem nic takového nezkoušela, jsem ráda, že se ráno nalíčím a už to celý den nemusím absolvovat (krom rtěnky) :)) Takže kdo to umí, jen tiše obdivuji!

    Style Solution - fashion blog

    OdpovědětVymazat
  2. To je drsný Šári :D Povedlo se Ti to

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je moc povedený :) líbí se mi to!

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá to úžasne a veľmi realisticky! Koľko ti to asi trvalo? :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ja tak nemám rada halloweenske make-upu len z toho dôvodu, že výsledok vyzerá vždy tak presvedčivo až je to nechutné a ja sa toho vždy zľaknem;D

    OdpovědětVymazat
  6. Wow! tak to se teda klaním ;) Sama dumám, co na Haloweena vymyslím za kostým a jediné, co zatím vím, je, že si musím koupit umělou krev :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  7. wow podla mna ti to vyslo uplne uzasne!


    Pozyvam na 6 rocnu GA o Biodermu, Macadamia Hair a vela ineho, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat
  8. Týjo, perfektní, trochu jsem se lekla :D

    janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář <3