5. 10. 2015

INSTAPOST

Ahoj,
dnešní článek bude spíš o fotkách, který jsem v poslední době pořídila a postovala na instagram.
Není toho málo, protože hrozně ráda fotim úplně všechno :D. (jídlo, místa, sebe, líčení, zvířata atd.)
Ke každý fotce přihodim kratší popisek, jak to můžete znát od jiných blogerek. ☺
Sledovat mě můžete na instagramu pod nickem: sarkazelena






/fotka outfitu + jsem zkusila šedé nehty a přijde mi to super!/ já a Bellinka/ natural look/ nejvíc nejlepší kobliha z Tesca/




/synagoga v centru, která se mi hrozně líbí/ outfit s adidas superstar, který bych mohla nosit pořád/ look of today viz článek / 






Throw back ♥
/Já a nevlastní ségra/ oslavenkyně/ oslavenkyně s maminkou/ s tátou☺/ já a brácha/ 6. narozeniny s babičkou a bratrancem/






/v Kozlovně na nejlepším cheescaku/ výlet na Velkou Ameriku/ new in - MAC - Persistance/


Š.♥

10 komentářů:

  1. Nádherné! Tie staré fotky majú také čaro. :))
    Inak máš krásne vlasy. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky :)

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc krásné fotky a ten donut je nejvíc!!! A ty nové vlasy ti opravdu moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na velkou Ameriku chci už dlouho, ale v tomhle počasí se nám asi nepoštěstí :( ty fotky jsou krásné, hlavně ta s maminkou a s tatínkem z dětství :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. super post! je vidieť ako sa teraz podobáš na maminku :) a fotka s tatom je tiež skvelá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju moc ♥ za hezké komentáře!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář <3