12. 10. 2015

WWW.BRASTY.CZ

Nedávno jsem dostala nabídku od e-shopu www.brasty.cz vyzkoušet nějaké produkty z jejich sortimentu. Brasty.cz je eshop převážně s vlasovou kosmetikou (L'Oreál Professional, Alterna atd.), hodinkami (najdete tam značky jako Michael Kors, DKNY, Casio za super ceny :)) a parfémy. Po vzájemné dohodě, která proběhla velmi přátelsky, jsem si vybrala 3 produkty z vlasové kosmetiky. Ty bych vám ráda ukázala ☺

Věci přišly hodně rychle, za dva dny už byly na uložence, kam jsem si je nechala zaslat. Byly zabaleny v bublinkové folii a k nim jsem dostala ještě vzoreček vůně od Karl Lagerfelda a slevový kupón.






L'Oreál Professional - Lumino Contrast Shampoo
Šampón na zesvětlované a melírované vlasy, který vyživuje do hloubky oslabené vlasy po barvení.
Zároveň by měl na melíry působit tak, že je ještě zintenzivní.
Zkoušela jsem ho zatím jen 3x, ale můžu říct, že strašně hezky voní a po vyfenování jsou vlasy zářivější a barva mi vážně přijde intenzivnější.
Určitě se tu objeví recenze na všechny produkty, za trošku delší dobu.

L'Oreál Professional - Lumino Contrast Spray
Dvoufázový ochranný sprej na vlasy ze stejné řady jako šampón.
Stejně jako předešlý produkt, působí na melírované vlasy zintenzivněním barvy, ale zároveň chrání před teplem z žehličky nebo fenu. Všimla jsem si, že obsahuje jemné třpytky, které pak dělají vlasy lesklé a zdravější. Produkt by v sobě měl mít kombinaci účinné látky Xylose a činitele posilující lesk vlasů.

Label. M - Blow Out Spray
Sprej pro objem vlasů, který zároveň chrání před teplem a UV zářením. Obsahuje zázvor, lilii, jasmín a jalovec. Vlasy by měl hydratovat.
Zkoušela jsem ho zatím jen jednou, proto nedokážu říct jestli splňuje všechno co slibuje. ☺
Jako poslední jsem si objednala gumičku INVISI BOBBLE, protože je super, že je prodávají i po jednom. :)
Tyhle gumičky mám hrozně ráda, už kvůli tomu, že jsou k vlasům šetrnější.



To je asi celý celý článek, ale určitě můžete počítat s recenzí na všechny produkty.
Máte zkušenosti s e-shopem www.brasty.cz ?

6 komentářů:

  1. E-shop neznám Šári :), jdu omrknout, co vše nabízejí

    OdpovědětVymazat
  2. Tneto eshop vůbec neznám, ale moc se na něm líbí to, že nabízí všechny mé oblíbené věci :)) těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak o tomhle e-shopu jsem ještě vůbec neslyšela.....;). Ale vypadá zajímavě ;).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj holky :) Jsme moc rádi, že se vám naše nabídka líbí, přestože se s ní teprve seznamujete... Jak Šárka správně napsala, najdete u nás značkové hodinky, parfémy, vlasovou kosmetiku a také kabelky (MICHAEL KORS, Brastini a L&S Fashion :)). Nově také rozjíždíme náš vlastní online magazín, kde vás postupně čeká spousta článků o tom, jak pečovat o svůj zevnějšek i duši :) - https://www.brasty.cz/magazin

    Ale abychom zbytečně netlachali o věcech, které už dávno znáte, napište nám, co vás zajímá (o čem byste se rády dozvěděly něco víc), a můžete se brzy těšit na porci příjemného a zajímavého čtení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář <3