6. 3. 2016

FEBRUARY NEWS

Konečně jsem se (zase) po delší době dostala k blogu a chtěla bych vám ukázat novinky za měsíc únor a něco málo jsem si stihla pořídit i teď v březnu. Převážně to jsou kosmetické produkty z drogerie, které jsem si v poslední době oblíbila.



Pořídila jsem si od každého trochu, něco je z pečující kosmetiky, něco z dekorativky a mám tu i přípravky na vlasy, které jsem dřív moc neřešila, ale teď se o své vlasy snažím starat.



Začnu dekorativní kosmetikou, kterou mám moc ráda. U pár produktů bych vám s klidem mohla napsat recenzi, vzhledem k tomu, že jsem je už v minulosti měla. Recenze určitě bude, ale na každý výrobek zvlášť. :)


  • Rimmel Match Perfection
Tenhle make-up už používám docela dlouhou dobu, vždycky jsem měla chuť vyzkoušet nějaký jiný, ale nakonec jsem se vrátila zpět k tomuhle. Musím říct, že make-upy od Rimmelu mi moc vyhovují. Všechny.
Match perfection dělá hrozně krásnou pleť, dobře kryje a nedělá efekt masky. Navíc neoxiduje a vy nemáte po hodině obličej jak pomeranč. Cenově je na tom myslím dost přijatelně, kupovala jsem ho v tetě za 199,-.


  • Catrice Camouflage creme
Další z produktů, který už jsem v minulosti měla a zase jsem se k němu vrátila. Tenhle krémový korektor skvěle kryje, protože je hutnější konzistence. Navíc jsem se nedávno dozvěděla, že značka Catrice vyrábí ten samý korektor ještě v tekuté verzi a ten chci rozhodně vyzkoušet. (Nikde ho ale nemůžu sehnat, všude je vyprodaný :( )
Cena se pohybuje okolo 70-80,- a seženete ho v drogerii Rossmann nebo v My na Národní.

  • Make-up Revolution Trio
Konturovací paletka obsahuje bronzer, highlighter a tvářenku. Všechny produkty jsou hezky do hněda, což se mi na pleti moc líbí. Jediný co bych mohla vytknout je, že všechny tři "pudry" jsou dost prášivé. A taky pozor na nanášení, jsou hodně pigmentované.
Cena 169,- v drogerii Rossmann.

  • Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic
Myslím, že docela fajn řasenka za hodně super cenu. Řasenka má silikonový kartáček se kterým se dobře pracuje a hezky prodlouží řasy. Určitě o ní ještě uslyšíte, chtěla bych udělat samostatnou recenzi.
Cena okolo 70,- v každé drogerii.

  • Maybelline Color Drama Lipstick
Tuhle tužku/rtěnku na rty jsem viděla u Týnuš Třešničkové v nějakym videu a moc se mi na ní líbila. Tenhle odstín je takový nude lehce do hněda. Konzistence je krémová, což je jediný co mi trochu vadí, protože výdrž pak není taková jako u matných rtěnek. Zatím ji musím pořádně ozkoušet. :)
Cena okolo 70,-


  • Nivea Styling Mousse (VOLUME SENSATION)
Tohle tužidlo používám pokaždé, když si umyju vlasy. Dělá mi moc hezký objem a zároveň dobře fixuje účes. Mám dost těžké vlasy, proto mám problém s výdrží, třeba když si udělám vlny. Když používám tohle tužidlo, tak mám vlny ještě druhý den jako v původním stavu. Výborný produkt za pár korun.
Cena cca 60,-

  •  Syoss Dry Shampoo Volume Lift
Tohle je pro mě taková nezbytnost, kterou používám docela často. Né že bych si nemyla vlasy :D, ale znáte to. Někdy už vlasy nevypadají tak hezky jako hned po umytí a tak si do nich prostě vstříknu suchej šampón a jdu. Tenhle funguje jak má a krásně svěže voní.
Cenu si už nepamatuju, ale bude to okolo 100,-


  • Bioderma Sensibio Light Créme
Tenhle krém jsem dostala od přítele a musím říct, že se trefil. Mám docela suchou a citlivou pleť a tenhle produkt je pro mě ideální. Vždycky ráno a večer se jím namažu a pleť je hezky vyživená a nepne. :)
Cenu nevím.

  • Nivea Zklidňující čistící micelární voda 3v1
Od Nivei jsem skoro nikdy nic nezkoušela a měla jsem k té značce trošku averzi. Tuhle micelárku jsem dostala na vyzkoušení od tety a nemůžu si ji vynachválit. Hrozně dobře odličuje, příjemně voní a nedávno jsem ji viděla v DMku asi za 89,-.

  • BIO Růžová voda Purity Vision
Absolutně skvělá víceúčelová věc. Tahle voda se dá použít jako odličovací voda, fixátor make-upu, osvěžovač pleti v létě, ale dá se taky přidat jako aroma do pečení nebo si ji stříknout do pití, protože má prý skvělé účinky na zdraví.
Musím říct, že jíst jsem jí ještě nezkoušela, ale jinak mi moc vyhovuje a krásně květinově voní.
Cena 250,- v DM drogerii.

  • Maybelline Cils Demasq odličovač
Tenhle odličovač jsem dostala k řasence od Maybelline a docela mi vyhovuje. Je určený na odlíčení voděodolného makeupu, ale ten já nepoužívám tudíž to nedokažu posoudit. Na normální make-up funguje moc dobře. Nevíc jestli se tenhle produkt prodává samostatně nebo jen ve výhodném balení s řasenkami.



  • Davidoff Cool Water
A  jako poslední tady mám takovou radůstku v podobě toaletky od Davidoff. Vůně je to taková sveží a moc příjemná, ale víc vám k ní asi neřeknu, protože to nedokážu moc popsat. :)
Výdrž je myslím super.
Cenu nevím, dostala jsem ji jako dárek.



Doufám, že se vám článek po dlouhé době líbil a začnete blog zase pravidelně číst, protože pro vás mám připravené další zajímavé články. :)
Šárka 

1 komentář:

  1. Ta tmavší verze MUR tria vypadá dokonale, musím ji mít :D Mám právě tu světlejší, ale u této se mi hodně líbí ten tmavý stín.. :)

    EverythinKate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář <3