30. 3. 2016

REMAKING

Poslední dobou hrozně přemýšlím, že bych chtěla udělat na blogu nějakou změnu. Nevím jestli aktuální design je ok. Nějak se nemůžu rozhodnout. Zatím jsem vlastně akorát změnila název blogu na "Lifestyle Diary", samozřejmě jen na záhlaví, www.sarkazelena.blogspot.cz zůstává.




Taky jsem hodně často v poslední době přemýšlela co bych chtěla v životě dělat. Určitě chci psát blog, nějakým způsobem se věnovat i nadále make-upu (nejsem si ale jistá jestli furt na profi úrovni) a rozhodně chci začít i něco s módou. To je něco co mě poslední dobou začlo strašně moc bavit. V podstatě neustále sleduju (hlavně teda na instagramu a pinterestu) holky, většinou blogerky, zkoumám jejich outfity a vše okolo. Mým snem je jednou psát články pro časopis jako je ELLE, Cosmopolitan nebo Joy apod. Jednou jsem o tom všem tak nějak přemýšlela a řekla jsem si, že bych mohla zkusit vysokou školu. Hrozně by mě bavila žurnalistika nebo něco podobného, ale bojím se zklamání, že se tam nedostanu. Tenhle rok už jsem trochu zaspala přihlášky, ale aspoň mám čas se na zkoušky připravit a třeba se tam i dostat.

Moc se mi líbí, když někdo umí mluvit více jazyky, a proto bych se chtěla učit ještě nějaký jiný než angličtinu. V úvahu přišla francouština, italština a ruština (né že by mě nějak brala, ale je to docela žádaný jazyk). Doma už mám učebnice italštiny, tak se do toho co nejdříve pustím.



Poslední místo na žebříčku mých neuskutečněných snů je naučit se tancovat. Strašně mě láká balet a contemporary dance, protože obojí krásně vyjadřuje pocity při tanci. Je mi jasný, že když ve 20ti letech začnu s baletem, tak se stejně nikdy profesionálně neuchytím, ale v podstatě je mi to jedno. Chci to dělat hlavně pro zábavu. Je super, když někdo něco umí a dělá co nejvíc věcí co ho baví.

Tak tohle byl asi celý článek, který je o mých aktuálních pocitech a snech a určitě mi dejte vědět co byste chtěli dělat vy. Ať už jako koníček nebo jako profesi.
Šárka

7 komentářů:

  1. Žurnalistika není z nejlehčích oborů, ale pokud tě to baví a na přijímačkách zamakáš (jsou myslím i přípravné kurzy), ono to půjde. Držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  2. chcela by som sa naučiť španiesky a francúzsky :) Ja tancovať neviem :D Ale možno by som raz chcela mať svoj vlastný obchod :D
    BoraSparkle

    OdpovědětVymazat
  3. Za zkoušku nic nedáš. Pokud to nezkusíš, tak se už nedozvíš, jestli na to máš. Buď to vyjde a nebo ne. Držím ti všechny čtyři palce! Mám taky velké plány do budoucna, ale nechci je říkat nahlas, dokud je nezačnu realizovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máš pravdu:) děkuji za hezky komentář a taky ti drzim palce!! :)

      Vymazat
  4. Moje prihlášky na žurnalistiku sú už pekne poslané a teraz už len musím zmaturovať a spraviť prijímačky :D Ale písanie veľmi baví i mňa - ako na blog, tak je mojim snom raz prispievať aj do nejakého prestížnejšieho časopisu. Tak verím, že sa ti to podarí a na vysokú na ľavou-zadnou dostaneš ♥

    V škole mám okrem angličtiny aj nemčinu, čo síce nie je najkrajší jazyk na zemi, ale určite ho v živote využijem, aj keď len niekde na dovolenke :D Ale veľmi sa mi páči francúzština a španielčina ♥
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář <3