16. 8. 2016

NAKED 3

Po delší době tu mám zase článek a je o paletce Naked 3 od Urban Decay.
Tuhle paletku už mám dýl, dostala jsem jí myslím k Vánocům, ale vzhledem k tomu kolik mám doma paletek a tak, tak jsem se na ní vrhla až teď. :D
Všechny paletky od Urban Decay z řady Naked obsahují spíš přírodní odstíny do hněda, ale myslím, že stejně všichni Naked stíny znáte. :)
Naked 3 není výjimkou, ale stíny jsou spíš s růžovým podtónem a hodně lidí říká, že je to paletka pro blondýny.

Paletka je namíchaná z matných a lesklých stínu, které jsou skvěle pigmentované akorát lehce práší. 


Nejvíc se mi asi líbí poslední stín, který je vínový se zlatými třpytkami.


S paletkou jsem vytvořila lehce výraznější líčení. Hnědé kouřovky s projasněným vnitřním koutkem a černou linkou. Na obočí jsem použila Aqua Brow od MUFE a na rtech mám tekutou matnou rtěnku od NYX, ale bohužel nevím odstín.

Paletku bych hodnotila jako hodně dobrou, jediné co, tak mi vadí prášivost.
Cena paletky je okolo 1500,- a je v ní 12 stínů.

Doufám, že se vám článek líbil a určitě můžete v brzké době čekat další. Nedávno jsem si pořídila Olympus Pen 7 a s ním se na blog fotí jedna báseň. :D

Šárka

1 komentář:

  1. Jediné co mě vždy odrazovalo byla cena paletky, ale můj bože..je dokonalá!

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář <3