23. 8. 2016

SUMMER FAVORITES

Dnes tu mám článek o mých oblíbených produktech za léto.Tyhle produkty používám v poslední době každý den a jsem s nimi velmi spokojená. Některé jsou pro mě nové a k některým jsem se vrátila, nebo je používám už delší dobu.





Z pečující kosmetiky jsem si hrozně oblíbila krém z řady Sensibio od Biodermy. Používám ho denně jako podklad pod make-up, protože mám docela suchou pleť a potřebuji hydrataci. Je super, že má lehkou konzistenci a rychle se vstřebá, takže make-up můžu nanášet hned po krému a není s tím žádný problém.



Produkty z dekorativní kosmetiky tu mám hned čtyři. V poslední době ráda používám na obočí Aqua Brow od Make-up For Ever. AB jsem používala asi 2 roky zpátky, ale pak jsem přešla na tužky na obočí od MACu a na gel jsem zapomněla. Po nějaké době mi došly všechny tužky a neměla jsem se jak namalovat, tak jsem použila AB a zjistila jsem, že se mi s ním docela dobře pracuje. Gel je voděodolný a otěruodolný (ikdyž to se mi vůbec nepotvrdilo) a docela snadno se s ním pracuje.
Jako další tu mám rtěnky od MACu obecně. Za poslední cca rok a půl jsem si na rtěnku tak                 navykla, že málokdo mě někdy potká bez ní. Nosím jenom matné a nejčastěji nude odstíny. Od           MACu mám ráda Persistance, Honeylove a Cream Cup. Z výraznějších Heroin a Candy Yum               Yum.

Nějakou dobu jsem nosila prodloužené řasy, ale protože jsem měla alergickou reakci na lepidlo           a oči mi furt slzely, tak jsem řasy sundala. Potom jsem chtěla dobrou řasenku a našla jsem tuhle           od Maybelline - Lots of Lashes se srdíčkovým aplikátorem. Řasy hrozně hezky prodlouží a                 zvýrazní. Cenově se pohybuje cca do 100,- což je ještě lepší. :)

Jako poslední z dekorativky tady mám konturovací korektor od NYXu, který jsem si absolutně           zamilovala. Používám ho každý den, vždy na make-up. Světlejší část používám na rozjasnění a           tmavší na stínování. Vždycky pak použiju ještě pudrové konturovací produkty.


Jako takovou novinku tu mám zubní pastu od Signalu - White Now Glossy Chic. Tuhle pastu jsem objevila náhodou u kamarádky, když mi přišlo, že má hodně bílý zuby. Tak jsem hned naběhla do drogerie a pastu si taky pořídila. Sice zuby úplně nebělí, ale obsahuje modrý pigment, který vytvoří lehký optický klam. Navíc hrozně dobře chutná a i hezky vypadá! :D
                             


A jako poslední produkt tady mám parfém od Prady - Infusion, který už sice používám hrozně dlouho, ale nikdy mě asi neomrzí a přijde mi, že voní nejlíp na světě. 


Doufám, že se vám článek líbil a pokud ano, zanechte komentář jaké jsou vaše oblíbené produkty a jestli se v něčem shodujeme!:)

6 komentářů:

  1. Já nevím co na té pastě všichni vidí :) když jsem ji uviděla u Týny Třeš., běžela jsem si ji koupit :D a nic, normální pasta :) jinak Biodermu miluju, ta je prostě boží a MAC rtěnky ani nemluvě :)

    Giveaway o Bourjois rtěnky na blogu :)
    Style Solution fashion blog

    OdpovědětVymazat
  2. Mám vzorku tejto pasty, ktorá bola zabalená k módnemu časopisu, ale ešte som ju neskúšala. Som na ňu teda zvedavá! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji zkus :) je super akorát člověk nesmí čekat zázrak

      Vymazat
  3. Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Najviac ma zaujala tá riasenka. Už som sa po nej viackrát obzerala v drogérii, ale ako decko si pamätám, že teta mala nejakú riasenku v podobnom balení a bola strašne zlá :D Teda možno som si ju ako malá len nevedela správne dať, ale sú to také asociácie, ktoré sa mi pri nej vždy vybavia a nejako ma to odradí od kúpy :D
    A tú zubnú pastu chcem tiež vyskúšať :)
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Bioderma je bezvadná, ovšem mě momentálně spíše zaujal ten NYX :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář <3