9. 3. 2017

L'Oréal PURE CLAY DETOX MASK

Dnes tu pro vás mám recenzi na detoxikační masku od L'Oréal  s názvem Pure Clay Detox Mask, která je na trhu poměrně krátkou dobu.
Masku jsem si ze zvědavosti koupila někdy minulý týden a zajímalo mě jak bude nebo nebude fungovat. Poslední dobou ráda zkouším masky a některé, jako například černá slupovací maska nebo klasické od Sephory, se staly mými oblíbenými. (budou mít i samostatný článek)



Tahle detoxikační maska obsahuje tři druhy očišťujících jílů (kaolin, montmorillonit a marocký jíl). Kaolin je známý absorpcí nečistot a přebytečného mazu, zbylé dva mají vysoký obsah minerálů a měly by pleť rozjasnit a zbavit nedokonalostí. Aby toho nebylo málo, do masky bylo přidáno ještě aktivní uhlí, které také pomáhá odstranit nečistoty pleti.



Použití: Maska se nanáší na vyčištěnou pleť 3x týdně na 5-10 minut. (Já masku nechávám úplně zaschnout a pak ji smyju)



Můj názor: Maska má hutnější texturu, která se ale moc dobře na pleť nanáší a není potřeba použít velké množství produktu na pokrytí celého obličeje. Po nanesení trvá cca 2 minuty než začne maska zasychat a pnout, což není úplně příjemný pocit, ale aspoň víte že se něco děje. :) Masku nechávám na obličeji do úplného zaschnutí, takže přibližně 10-15 minut a pak jí jdu smýt.
Při kontaktu s vodou se maska začně jakoby rozpouštět a jde velmi dobře dolů. Obličej je po umytí příjemně hebký a hydratovaný, pleť se mi na pohled nezdála nějak rozjasněná, ale přišla mi dobře vyčištěná. (Jo a maska moc hezky voní!)

Masku mohu doporučit, protože mi přijde, že funguje tak jak má a 250,- je fajn cena.

Doufám, že se vám článek líbil a pokud máte s maskou zkušenosti budu ráda, když se o ně podělíte do komentářů.
Š.

4 komentáře:

  1. Já tedy zkouším všechny masky z řady, ale černá mi sedí asi nejvíc ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Já pořád váhám, kterou z té trojice vyzkoušet, ale k té černé mě to táhne nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super recenzia, určite vyskúšam masku tiež:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    tuhle masku jsem si hned koupila a je skvela! Doporucuji vsem, kteri se jako já potýkají se stredne mastnou pletí. :) za tu cenu se to vyplatí
    slození je skvele, zadne rakovinotvorne latky ani nic takoveho, az na nejake 3 prisady je přírodní.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář <3